måndag 5 november 2012

Min dag :)

Hej! I dag var det första dagen i skolan efter lovet.. Det var både roligt och tråkigt.
Här kommer mitt schema som jag hade idag i skolan.
08.00-09.00 hade vi No.. Det var ganska tråkigt..
09.15-10.15 skulle vi ha engelska men vi fick ha håltimma så vi hade rast till 10.20.
10.20-11.20 hade vi matte och det var ganska tråkigt..
11.30-12.00 hade vi lunch och det var chillikonkane (stav?)
12.00-13.00 hade vi svenska och der var roligt för vi gör grupparbete :)
13.15-14.15 hade vi idrott och det var roligt för vi spelade fotboll :D Och jag gjorde ett ganska snyggt mål :)
Sen slutade vi :)
När jag kom hem åt jag lite sen kollade jag på tv och var dö trött. Sen tog jag hand om disken som hade blivit över från igår och i morse när vi åt frukost (Vi äter inte frukost tillsammans). Efter det gjorde jag läxorna. Hade No läxa tills på onsdag men jag hinner inte göra den då för jag ska prov träna för Kärra då. Så jag gjorde den idag istället. Sen så la jag efter i matten lite men jag  tog hem matte boken och jobbade ikapp här hemma istället.
Hörs / Erica :) xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar